A mai nap nagyon kitettem magamért. Sütöttem körtés-csokis muffint, fahéjas gyümölcsöket kókusztejjel, lecsót csináltam, és a család tagjainak melegszendvicskrémet. És mindezt másfél óra alatt. Elégedett vagyok :)
A nagyobbik ugrifüles ma bejelentette, hogy tízóraira már unja a magos mazsolás keveréket, úgyhogy mást kér. Gondoltam a muffin jó alternatíva, de csak holnapra sajnos. Mint minden gyerek, Ő is imádja az édességet, a süteményeket. Alattomos aknamunkával elértem nála, hogy legalább tízóraira vigyen magával valamit, ami hasznos is. Hála istennek azért nem kellett sokat győzködni, hamar mondta, hogy ne csomagoljak kenyeret. Egyedüli "bajom" ezekkel az édességekkel, hogy nem elég édesek. Nekem ez nem gond, de a gyerekek szeretik, ha valaminek olyan az íze, mint amit megszoktak. A xukor zérohoz gyakorlatilag lehetetlen hozzájutni boltban, csak a webes rendelés marad. Xilitet meg nem merek annyit használni, mert azért nagy mennyiség elég durva dolgokat okoz. Ezt nem részletezem. :)....És eltűnt a bejegyzésem másik fele...shit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr872895740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása