Hmmm, még sosem blogoltam. Számomra ez új. De azért indítottam el végtére is, mert a hosszú utam, próbálkozásaim az egészséges étkezés terén talán megér egy misét.
Kövér kisgyerek voltam, és állandó túlsúllyal küzdő felnőtt lett belőlem. Hála a jó családi szokásoknak. Drága nagyszüleim folyamatosan árasztottak el a legjobbakkal, cukrász sütemények, édességek....nekünk nősz nagyra kis unokánk. És így is lett. Szép kis kerek gyerek lett belőlem, aztán egy gátlásos tinager, aztán egy szorongó felnőtt. Mostanában olyan sokat hallani az "egészséges" táplálkozásról, hogy az már sok is. A csapból is ez folyik, aztán olyan kevés ember van mégis, aki valóban jól él, aki jól érzi magát a bőrében, akinek nincsen betegségtudata, jókedvű a mindennapokban. Az élet, nem az evésről szól, de tudom és hiszem, ha valaki megtalálja azt az utat, amivel valóban jót tehet magának, igazán jót, egészen nagy fordulatot vesz az élete, mert annyi minden megváltozik. Azt vallom, hogy amíg magunkban nincs rend, addig nagyon nehéz bármibe is nagy sikereket elérni. A paleo táplálkozással nagyon megváltozott az életem. Jó lett a kedvem, tele vagyok energiával, óriási türelmem lett és még sorolhatnám. Ezúton is köszönet Szendi Gábornak, aki nagy kutató munkával összeállította és lefordította azokat az anyagokat, amikből megszületett a paleolit táplálkozásról szóló könyv. Szóval ez a téma, szeretnék sokat írni a tapasztalataimról, magamról, családomról. De nem most
:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hakapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr702871564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása