A hétvégén vidéken voltunk szeretett nagyszüleimnél. Bírtam a kísértést, a házi szilvásgombóc nagy kedvencem. Csak a szilvát ettem ki belőle, ennyi volt a bűnözés. Egy kicsit nehezen bírtam a hús-saláta kombót, mert másra nem nagyon volt lehetőség. Annyira nem vagyok oda a natúr salátákért, inkább a sült zöldség jöhet. Ma zöldségfasírt lesz a paleo szakácskönyvből. Ezt nagyon imádom, az igazság az, hogy rengeteget meg tudok enni belőle. Répa+cukkini+hagyma finomra reszelve+ darált mandula+ tojás, fűszerek. Rendkívül egyszerű és valami hihetetlenül finom. Jah, és sütőben sütöm :). Remélem a kicsikének is fog ízleni. Mostanában bojkottálja a főtt ételt, ami nagy aggodalmakkal tölt el. Egyébként a múltkor a bűnrossz paradicsomos húsgombóc győzött, az egész krumplis cuccot küldhettem ki a kukába. Hehe. Mára ennyi. Egyenlőre még nem jöttem rá, hogyan lehetne képet feltölteni ide. Remélem hamarosan sikerülni fog.
És íme, a ronda, de finom zöldségfasírt. Azért legközelebb megpróbálok jobb képet csinálni, de legalább sikerült felrakni.


A bejegyzés trackback címe:

https://hakapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr552889413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása